Sí, ja surto a cercadors!

MÀRQUETING DIGITAL I ESTRATÈGIA ONLINE

FRAME-IlustracionsBombetes-02

A Frame creem estratègies de màrqueting digital per enfortir el teu missatge comunicatiu i situar la teva empresa on necessites que estigui. Treballem perquè el teu negoci estigui ben posicionat als cercadors, una de les principals vies d’accés a les webs. Millorem el teu posicionament natural per aconseguir una òptima visibilitat a la xarxa i perquè el teu web no “desaparegui” de la vista de clients potencials.

1. Auditoria de presència online

Es fonamenta en el disseny, la tècnica i el posicionament per a l’aplicació de millores per a futures estratègies de màrqueting.

Una auditoria de la teva presència online és un efectiu instrument per descobrir noves oportunitats de posicionament per les pàgines del teu lloc web. Detecta els teus àmbits de creixement i millora les decisions d’inversió. Esbrina què és el que més valoren els teus clients i ofereix solucions específiques conseqüents.

Al món tan dinàmic del web et recomanem que comencis amb una auditoria, i que com a mínim n’efectuïs una cada any, especialment si el trànsit de cercadors és molt important per al teu lloc i el teu negoci.

2. E-mail màrqueting

Estudis recents situen el correu electrònic per sobre de les xarxes socials y els blogs temàtics com a font d’informació (enquesta publicada per Quartz).

L’e-mail màrqueting és una de les eines més poderoses per fer màrqueting a Internet i arribar a un grup de clients potencials que s’han subscrit voluntàriament. L’enviament de butlletins electrònics permet fidelitzar aquest públic objectiu i generar credibilitat.

Per tant no podem prescindir d’aquest canal a l’hora de difondre els nostres missatges corporatius. Els usuaris demanen continguts de marca, de productes, informació general del sector i novetats.

Una bona estratègia de captació, gestió i manteniment dels nostres contactes és fonamental per fer arribar la informació correcta al target correcte.

3. Màrqueting a cercadors, SEM

És un mètode altament eficaç per sostenir la participació del públic objectiu i millorar radicalment el retorn de la inversió de les teves campanyes de màrqueting.

3.1 Campanyes avançades. Tenen la capacitat de determinar la forma en què les teves insercions publicitàries es mostren a les persones que realitzen cerques i naveguen a Internet amb telèfons intel·ligents, tablets i ordinadors personals. Podem arribar als usuaris independentment del lloc o de la forma en què ells accedeixin a la web. Assegurem que el teu públic objectiu vegi el missatge adequat en el moment oportú. Algunes dades:

FRAME-IlustracionsCercadors-01El 50%* de les cerques realitzades en dispositius mòbils generen una compra. Fins al 30%** de les cerques té intenció local, la qual cosa significa una oportunitat per  augmentar el trànsit presencial a la teva empresa. *Font: “How to go mobile” de Google. **Font: dades internes de Google.

FRAME-IlustracionsCercadors-053.2 Cerca i display. Aquestes campanyes les podem orientar a la xarxa de cerques de les plataformes que ens proporcionen aquesta possibilitat. Bàsicament utilitzem dos formats d’inserció diferents: en format d’anunci de text (Cerques), el qual es mostra només com a text;  o bé en format d’anunci gràfic (Display), el qual permet afegir imatges i altres elements gràfics més elaborats.

FRAME-IlustracionsCercadors-023.3 Remàrqueting. És un tipus de campanya online que permet mostrar els teus anuncis a les persones que van visitar el teu lloc web, però no van completar l’acció desitjada, per exemple, realitzar una compra o subscripció.

4. Anàlisi de resultats

Estableix els teus objectius per saber si el teu lloc web t’ajuda a aconseguir-los. Fes servir diferents classes d’objectius per mesurar els diferents tipus de conversions. És a dir, per comprovar que la construcció i la usabilitat del teu web porten a l’usuari a actuar en sinergia als teus interessos, ja siguin efectuar compres online, romandre un temps determinat al teu web o navegar amb una trajectòria concreta al teu web.

Analitzem al detall les visites al teu web recopilant la informació dels usuaris (dades geogràfiques, demogràfiques, interessos, pautes de consum…) en un document que ens mostra les possibilitats i ens facilita elaborar un pla d’acció. A més a més ens ajuda a corregir i millorar tota la comunicació corporativa online.

5. Google Adwords Qualified Individual

La certificació d’AdWords és una acreditació professional que Google atorga a les persones que demostren un alt nivell de coneixement en els aspectes bàsics i avançats d’AdWords. Per obtenir el reconeixement s’ha de superar dues proves, primera “Conceptes bàsics de la publicitat d’AdWords” i seguidament “Examen avançat sobre la publicitat en cerques” o “Examen avançat sobre la publicitat en display“. A Frame disposem dels tres certificats.

A més a més, Google ens avalua continuadament per controlar que seguim les seves directrius i realitzem les tasques necessàries per donar el millor servei als nostres clients. Amb això Google ens dóna unes condicions privilegiades: suport, eines per realitzar les nostres campanyes, documentació expressa per a partners promocions per a nous clients. Aquest tipus de publicitat de pagament per clic és un sistema molt efectiu i ens permet arribar a clients potencials sense llençar leads, els anuncis són dirigits a un target concret. A més, el pagament s’efectua només quan l’usuari ha vist l’anunci, cosa que ens fa encara més efectius.

A Frame

Et podem oferir el millor per crear les teves campanyes a web i a dispositius, tablets o mòbils. Publicitat de cerca, display i de vídeo.